Monday, November 1, 2010

My Baby

Setelah sekian lame x update blog ni, trase janggal pulak nak mengupdate balik blog nih... tapi x pe... diesebabkan ade yang buat permintaan tuk update gambar anak aku yang terbaru nih, aku mula buka balik segala peralatan mengedit dan mule edit balik... rupenyer baru aku sedar yang aku banyak melakukan kesalahan mengedit gambau... hoho.. so dengan teknik yang baru ni, aku harap korang suker lah yer...

Name anak SULONG aku nih Nik Muhammad Syamil Zarfan bin Nik Mohd Syafiq.. Mungkin susah tuk orang mengingati name anak aku nih... mane x nyer, stiap kali aku di spital atau klinik mesti doktor atau nurse akan tersalah panggil.. ade yang panggil nak muhd syahmi, ade yang panggil zafran... so aku harap korang leh panggil dengan betulnyer... Nik Muhammad SYAMIL ZARFAN bin Nik Mohd Syafiq

Gambar ni telah dirakamkan oleh adik ipar aku yang berumur 8 tahun, blur sikit, tapi aku da mengeditnyer supaya nampak lebih sharp






Kaki die ni memang original color cenggini... ni bukan edit ya...


warna oren terlebih, sebenarnyer aku da edit balik, tapi malas nak masukkan balik... so biarkan jerlah...







Waktu bercukur, aku buat sendiri jer, salah satu sebab adalah saving.. haha... kalu x melayang RM50, panggil bidan..















Wajah SYAMIL ketika besar kowt... hoho

Antara pelawat yang hadir ketika itu... dari perlis kowt...


Selepas dibotakkan.. taruk bedak sejuk bagi sejuk sikit kepala die...

Wajah yang tersayang bersama baby nyer...



Yang terakhirnyer adalah gambar syamil bersama cik su nyer pada hari raya... maka berakhirlah sesi penggambaran, harap korang enjoy lah yer dengan presentation aku... sekarang agak banyak kerja... so kurang tumpuan pada penggambaran... ti bila da beli equipment baru nak bergiat semula kowt... hooho...


2 comments:

  1. wahh!! gmbar sy ada gak!!..ada x button "like" nk klik 100kali nie...ahahhaha..;p

    ReplyDelete
  2. haha... ade lah... kat rating tu laruk lah yang sewajarnyer... hoho..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails