Sunday, March 21, 2010

Convocation

Tanggal 6hb march 2010 hari bersejarah... iaitu hari yang memberi kejayaan pada kerjaya aku... tanpanya orang akan rate gaji aku lebiih rendah darinya... memberi maksud aku telah melangkah satu lagi step dalam hidup aku... terima kasih kepada semua yang memberi support kepada ku... bukan itu yang aku nak ceritakan sebenarnya... aku nek ceritakan sedikit mengenai hari tersebut, kerana aku telahpun merakamkan detik² tersebut...


Lepas bangun dan bersiap, memula aku test flash dulu...
Biase lah, beli 2nd hand memang cengitu...

turun² je, mak aku sediakan pizza... waaa...
tapi malangnyer aku nak kene rush...
So dapat amek bau saja...

Sesampai je kat umah kengkawan aku, semua masih tido...
dan yang grad semua da pegi... waaaaa... so, aku tinggalkan camera pada diorang aku trus pegi...

Ni sebenarnye motif aku...
die yang suh Uploadkan gambar die... huhu...

Mamat ni kawan aku paling rapat dulu...
Sekarang aku da kawin, die pun da ade awek...
Bawak haluan masing² lah kan... huhu

Bagus die ni... Die belikan Hadiah pada kami yang convo...
Thanks to him... menambahkan koleksi bunga aku...

Nilah antara bunga² yang aku dapat...
Yang wane unggu tu hadiah dari member aku tadi...
Bear dari parent aku, bunga kuning dari isteri tercinta...

Mereka yang hadir tuk meraikan kejayaan aku...
Thanks to my Parent, my grand maa and my wife..


Actually minah ni member isteri aku,
die mintak tuk aku amek gambar dan edit...
so, itulah rupanya... ni aku salah edit...
muka terlebih putih... aahhh... malas aku nak edit lagi...

Gambar ni aku suka..
Sebab gambar ni aku edit dengan jayanya...

Disebabkan aku nak jadi photographer,
bini aku pengganti diri aku merakamkan hari
kebanggaan aku bersama kengkawannya...

Ni kawan aku... Tapi die da bertunang,
bergambar dengan bini aku je lah...

Last lepak sebelum blah.. hoho..
masing² nak anta jubah..

Member aku berjaya Mentoyakan mukanya... hahaha

Camtulah sedikit sebanyak cerita yang aku nak sampaikan... memang takde yang menarik pada korang... tapi amat berharga pada aku... muahahahahaaa...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails