Saturday, March 20, 2010

Fisrt Step : Outing

Hari ni aku telah mencube buat pengambaran di halaman rumah aku... nak boleh ke tangkap gambar pun, macam² hal mendatang... tapi aku tetap gak bergambar pada hari ni, takut² nanti x dapat nak bergambar sebab aku da mula kerja... so ini lah hasil untuk pertama kalinya bergambar secara terancang... haha


Gaya ni xde yang menarik,
cume posisi membuatkan dia agak menarik....



Menunjukan kandungan yang dibawa.. hehe...





Mencari sesuatu...

Men bola ke posing???
Sayap Daun Pokok Pisang...
Persembunyian...

Candid..

Termenung..








Salam Perkenalan...



So, cane korang tengok? Ni hasil aku buat sampai ke tengah malam... aku x tido... hoho... nak menghasilkan bende alah ni.... kalu nak ikotkan banyak mase yang diperlukan tuk buat bende nih... tapi aku nak rush sebab bagi aku nanti da mula kerja aku nak tumpukan pada kerja... baru aku nak tengok kelapangan aku dan baru cari ruang tuk berkarya semula... ape² pun yang penting aku akan cube berkhidmat tuk memember dan bile da maju baru aku mula membuka empire aku... hahahaha... mende ntah aku meripik... ok lah, da ngantuk... time to sleep... stima kasih kepada isteri aku kerana menemani aku sampai kul 4... haha... aku nak tunggu subuh... aku nak tengok² blog ape yang perlu aku tambahkan lagi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails