Friday, March 19, 2010

Permintaan Hafiz

Alhamdulillah... aku berjaya siapkan beberapa gambar mengikut kehendak kengkawan ku dan mereka telah pun berpuas hati... aim aku senang je... member puas hati, aku gembira... walaupun aku sentiasa tak berpuas hati dengan hasil aku... hahaha... tu tak pe... sebab aku sentiasa mahukan yang terbaik.....
Gambar atas ni aku serlahkan color dan hilangkan noise bagi nampak gambar ni ceria...
aku tambahkan frame tuk serlahkan lagi gambar tersebut...

Gambar yang satu ni susah sikit... sebab die banyak perbesaan dalam satu gambar... expose terlebih kat atas dan kat bawah pulak tenang... so aku susah nak masukkan effect.... aku main tarik² je color tu dan inilah hasilnyer.... tak pe lah...
Aku suke gambar ni sebab nampak nostalgia.. ape² pun gambar ni pun
aku da lupa setting die... patutnyer aku kene save... xpe²
masa banyak lagi.... hoho....
Gambar ni aku paling suke.... aku tak tau lak nak jadi cenggini... tapi yang pasti bile da jadi
baru aku tahu betapa indahnya gambar ni... pada asalnya biase je gambar ni,
noise banyak... kalu gambar ni die bagi yang ori, mesti lawa lagi....
yang ni memang ketara giler beze die... aku cume ceriakan
melalui menambahkan kecerian color tersebut...
so, jadi lah gambar ni... dan terima kasih
mamat ni menghargai gambar ni dengan menjadikanya
sebagai gambar profile beliau.. terima kasih...

Begitu lah sedikit sebanyak cerita yang aku nak kongsikan.. dan hari ni hari jumaat... so aku nak pegi masjid... da bising mak aku da... ok lah.... ti aku smbung lagih....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails