Tuesday, March 23, 2010

Selamat pengantin Baru

Hari tersebut adalah hari perkahwinan beliau... siapa die pun aku x tahu... tapi ade kaitan dengan aku... agaj jauh jugak lah... malas aku nak tahu siapa die... yang aku tahu, aku nak ikut gak sebab aku nak bergambar je... disebabkan aku bukan juru gambar yang ditempah... kuranglah gambar yang lawa² dapat aku tangkap... nipun gambar yang aku curi².... xpe... kite tengok ape jadi dengan gambar aku.... actually kebangakan gambar ni x lawa... so aku kasi edit balik...





Selamat Pengantin Baru tuk beliau... Ni memang usaha yang baik dari aku..
Sebab x de orang nak kacau aku cari pose... haha...


Kalu yang tadi nampak frame je... ni nampak pengantin... lain view yer...



Pandangan dari sudut tepi...


Kek Hari kawin diorang...


Cube cari view lawa sikit... yang ni aku suke view die...
cam nak promote je kek tu... haha


Aku paling menyampah budak dua eko tu...
orang nak amek gambar pengantin die duk besepah depan tu... da la siap buat muka²...
gambar ni paling lawa muke die... kalu x pengantin je lawa.. budak tu buat muke senget la, rambut senget la... memacam... tension² ...


Gambar ni aku x tengok pun... aku letak kan perut dan snap.. haha...



Berarak masuk dewan... gambar ni besar lagi... tapi aku kecikkan...
sebab yang kiri terlebih... waste...

Camtu lah ceritanya.... tunggulah aku snap sendiri gambar pengantin... aku kasi tunjuk sama korang punya... hahaha...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails