Thursday, March 18, 2010

Masa

Cepatnyerlah masa berlalu. Banyak lagi bende aku nak buat tapi tak terbuat. Benda yang harus aku abiskan sekarang adalah album aku. banyak mase abis kat kulit album ni. tapi takpe, mula² perlahan, kang laju lah tu. nothing impossible..



banyak aku abiskan mase kat sini. sebabnyer bunga tu besar sebelah. dan akhirnya selepas nasihat kengkawan, Alhamdulillah jadi camni. tapi aku masih lagi x puas hati. tapi x pe lah. tengok je ape jadi nanti. Blah belakang pulak aku nak letak gambar pemandangan, sebab aku kawin kat kedah dan memandangan tu aku berjaya merakamkannya di kedah.



aku pun tak tahulah ape yang akan terjadi pada usaha kerja aku ni. kita tunggu sajaaa...

2 comments:

  1. Update : aaahhh... kekurangan masa... dan aku termelekat pada blog ni pulak... so, aku kehilangan masa yang sangat berharga... so.... bile da mula berminat tuk teruskan... baru aku mula balik... hahahauu

    ReplyDelete
  2. satu lagi... aku da tak pakai gambar selakang tu...a ku nak pakai gambar masjid zhir kat kedahhh....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails